🌐WEBFINET

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

2015 Super Bowl Prediction Using Chicken Wing Bones! ctm magazine



Learn who is going to win the 2015 Super Bowl by watching our prediction with chicken wing bones! Go to http://foodwishes.blogspot.com/2015/01/2015-super-bowl-prediction-using.html for more information. I hope you enjoy this 2015 Super Bowl Prediction using chicken wing bones! It’s a lock!

source

40 Comments

  • NovaScotiaNewfie on February 3, 2015

    I guess the bones said throw not run???

  • pooponparade on February 3, 2015

    Lone Boner.  Chef John's secret porno stage name…

  • Jose Manuel Fernandez on February 3, 2015

    I'm sorry but the Pats won the SB 😊😊😊😊😊😊😜😜😜😜😜😜

  • Kalani.21 on February 3, 2015

    They would have one but Pete carol made a dumb call

  • Daniel Arredondo on February 4, 2015

    Pats won!! Wooooo

  • caa1000 - Carol Alfonso on February 4, 2015

    Maybe is me… I missed this video before the game, but now that I see it, I could think of the lone boner as the Cheatriots deflating the Seahawks and causing the brawl at the end. Or.. maybe the bone was the lefty shark which I call it Sharky Shark! -_-

  • Kevin The Amazing on February 4, 2015

    your voice raises then lowers repeatedly and it annoys me and the patriots won.

  • Skittleflip Machinima on February 4, 2015

    Welp bandwagoners, what do we do now?

  • Calbenmike on February 5, 2015

    New England Patriots FTW!

  • RAP IS HATE SPEECH. BAN IT! on February 5, 2015

    FAIL!  LOL  The two S's stand for Shit Seahawks….

  • Rick B on February 6, 2015

    Clearly those were GMO chicken bones.  John was tricked!

  • Nick Rose on February 6, 2015

    0:22 seconds in 100% true. Uhhh bruh

  • MsRubyRed88 on February 7, 2015

    Patriot Nation!!!!!!

  • sfgiantsmadhatter on February 9, 2015

    Literally the opposite of all this happened lol still cool

  • Brianna Fountain on February 10, 2015

    You was wrong 😂

  • Luis McSwagg on February 10, 2015

    Where yo Seahawks now ngga

  • Aeternum Et Ultra on February 11, 2015

    The only reason they lost was because of that pass, but if it was a run haha another story there folks

  • Alan Alban on February 11, 2015

    Lone boner… sounds like my valentine's day.

  • jumpzy on February 11, 2015

    Second time your bones has been wrong. I think you need to change your chicken wingbone separator. It's not working. You messed up again Sir.

  • jordan020270 on February 16, 2015

    100% true my ass

  • Courtney Lyon on February 18, 2015

    I thumbs this down because I am a diehard Patriots fan lol.

  • Al3 on February 19, 2015

    Lol hawks lost

  • Sam Barker on February 23, 2015

    Whoops.

  • Connor Strahan on February 24, 2015

    Dude I lost $100

  • Spencer Li on March 22, 2015

    Haha pats win

  • Jack Triggs on March 30, 2015

    Pretty sure patriots won 28-24 against sea hawks

  • cerealkillerrxD on May 17, 2015

    Lmao

  • Tushar Khalasi on May 21, 2015

    UR wrong patriots won!:)

  • The Dill Pickle on September 5, 2015

    its funny how you said patriots fans dont be deflated

  • swhipple on September 25, 2015

    Yeah, Seahawks Rekt

  • Flavahcat G on November 2, 2015

    you seem a little DEFLATED AHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAAHAH

  • Lemoncake on November 14, 2015

    haha it was wrong…

  • James Doe on November 30, 2015

    Play clock to 5…

  • Balon Greyjoy on February 2, 2016

    I wish you were right, chef John. 🙁

  • CapnCook SuperHotSauce DipNDrip on October 30, 2016

    "lone boner"

  • attiume yami on October 21, 2017

    lol the lone bonner hahahhahaha, story of my life

  • Stretch Opotomus on January 5, 2019

    Pats fan here just to let you know that,

    YOU WERE SO WRONG!!! HAHAHAHAHA!!!

  • browsingfloor62 on November 23, 2019

    Bring this back! I love this

  • browsingfloor62 on November 11, 2020

    Bring the predictions back! They were so fun.

  • James Billingham on March 8, 2021

    This is quality content

Since 2009- Live News and Entertainment

🌐WEBFINET

🪙Premium Domains plus WordPress  🛡Open your own  Online Store 🏦 Open your own web hosting

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
error: WEBFINET SECURITY IS ON